Ledelses- og organisationsudvikling

Vi uddanner hverdagens ledere på morgendagens lederuddannelser. Teamleder, sjakbajs, formand, projektleder eller værkfører. Titler der alle dækker over dem vi kalder hverdagens ledere. Det er dem der holder produktionen kørende, bilerne på vejen, kunderne tilfredse og medarbejderne beskæftigede. Dem som skal lede og koordinere en hverdag for en gruppe medarbejdere. Hverdagens ledere med andre ord.

Hos EUC Nord tilbyder vi lederuddannelse for netop denne gruppe ledere. Det har vi gjort i mange år, og vi har efterhånden ret meget at have det i. 

Og så har vi udviklet os til et af Nordjyllands førende konsulenthuse, når det handler om organisationsændringer i boligselskaber.

Se vores aktuelle kurser nedenfor. Kontakt os, hvis du vil vide mere eller gerne vil snakke kursus med os.

49824- Konflikthåndtering, kommunikation og adfærd

Tilmeldingsfrist til næstekommende kursus 05/01/2026
Antal hold
2

Holdliste

Kursusinformation

Kursussted:
EUC Nord, Hestkærvej 30, 9800 Hjørring

Deltagerpris:
642 DKK

Pris udenfor AMU-målgruppe:
2266.4 DKK

Konflikthåndtering, kommunikation og adfærd

Skolefagkode: 49824

Timer pr dag: 7.4

Deltager pris: 642,00 DKK

Pris for ledige: 2.266,40 DKK

Pris uden for AMU-målgruppe: 2.266,40 DKK

Målgruppe:
Arbejdsmarkedsuddannelsen retter sig bredt imod alle faglærte og ufaglærte, som gerne vil have indsigt i håndtering af konflikter, kommunikation og adfærd i jobbet.

Formål:
Du lære at håndterer konflikter konstruktivt i jobbet.

Indhold:
Efter endt uddannelse kan deltageren håndtere konflikter konstruktivt i jobbet. Deltageren: Har indsigt og viden om egen og andres adfærd, herunder denne adfærds betydning i håndtering af konflikter Kan genkende typiske konflikter, der kan opstå i jobbet Har kendskab til, hvordan psykologiske mekanismer påvirker vores opfattelse af hændelser, omgivelser og relationer Kan forstå og anvende værktøjer til kommunikation og konflikthåndtering Kan håndtere konflikter konstruktivt Har kendskab til mæglerrollen i konfliktsituationer Opnår indsigt i forhold til konflikters opståen og løsning Kan medvirke til en konstruktiv og god konflikthåndtering. 

Kort

Tilmelding

Tilmeld Tilmelding til denne dato ikke mulig.
For yderlige spørgsmål kontakt
Karina Mariegaard
72246213
km@eucnord.dk
Kursets kviknummer:

Yderligere information

Timer pr dag
7.4

Udervisningsform
Dagundervisning

UndervisningsTid
08:05 -15:29

Varighed
3 dage

Beskrivelse
Dette 3 dages kursus i kommunikation, service og turisme- udvikler dine kompetencer indenfor gæsteoplevelser og servicehåndtering. Du vil lære effektive kommunikations-teknikker, konflikthåndtering, og hvordan du skaber positive møder med gæster og kunder gennem personlig kommunikation. Kurset kombinerer teoretisk viden med praktiske redskaber til at forbedre den samlede serviceoplevelse og styrke din evne til at håndtere både udfordrende og vel-fungerende servicerelationer. Lokation kan eventuelt flyttes til EUC Nord Frederikshavn

Hvor:
EUC Nord, Hestkærvej 30, 9800 Hjørring

Min. deltagere: 14

Max. deltagere: 18

Har du spørgsmål om kurset?

Kontakt os:

Karina Mariegaard
tlf. 72246213

e-mail: km@eucnord.dk

Er du i tvivl?

Kontakt os for nærmere oplysninger.

Karina Mariegaard

Karina Mariegaard

Uddannelsessekretær

km@eucnord.dk 
+45 7224 6213

Ellen Margrethe Thomsen

Ellen Margrethe Thomsen

Konsulent/underviser - Ledelses- og organisationsudvikling

emt@eucnord.dk 
+45 7224 6863

Hanne Andersen Gert

Hanne Andersen Gert

Konsulent - Ledelses- og organisationsudvikling

hag@eucnord.dk 
+45 7224 6335

Morten Aagaard

Morten Aagaard

Virksomhedskonsulent - Ledelses- og organisationsudvikling

moa@eucnord.dk
+45 7224 6611

Dorthe Meyer Viladsen

Dorthe Meyer Viladsen

Konsulent/underviser - Ledelses- og organisationsudvikling

dmv@eucnord.dk 
+45 7224 6997